Vragen? Duik in onze antwoorden
Hier kun je terecht voor al je brandende vragen over ons hotel en je verblijf! We weten dat het plannen van een reis soms overweldigend kan zijn, dus we zijn hier om je te helpen en je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Als je de informatie die je zoekt niet kunt vinden, neem dan gerust contact op met onze hostess en we helpen je graag verder.
Reserveringen
Het is niet mogelijk om een kamer met balkon of grote badkamer te reserveren. Je kunt alleen kiezen uit de verschillende kamertypes die op de website staan vermeld. Je kunt tijdens het reserveren bepaalde kamervoorkeuren opgeven, we zullen ons best doen om hieraan tegemoet te komen.
Betalingen
Het Strandhotel accepteert de meeste creditcards en bankpassen. Contantbetalingen zijn ook toegestaan. (Let op, biljetten van €200,- of meer worden niet geaccepteerd)
Aankomst
Check-in is van 15.00 tot 21.30 uur. Als je na 21:30 uur wilt inchecken, neem dan op de dag van aankomst rechtstreeks contact met ons op.
Tijdens je verblijf
Wij bieden tarieven inclusief en exclusief ontbijt. Als je besluit om bij het boeken geen ontbijt te reserveren, kun je dit bij het inchecken toevoegen voor slechts € 12,50 per persoon. Wil je op de dag zelf ontbijten, dan kost dit € 17,50 per persoon.
Vertrek
De standaard uitchecktijd is 11:00 uur. Als je echter een kamer hebt geboekt via onze hotelwebsite kun je gratis kiezen voor een 'Late check out' om 12:00 uur. Voor een extra late check out om 14:00 uur rekenen we € 25,00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid).
Tarieven
Met een flexibel tarief van 3 dagen kun je je reservering kosteloos annuleren als je dit meer dan 3 dagen voor de aankomstdatum doet. Bij een flexibel tarief van 14 dagen is annuleren gratis als dit meer dan 14 dagen voor de aankomstdatum gebeurt. Om in aanmerking te komen voor gratis annuleren, moet je dit altijd tijdig regelen via het reserveringskanaal dat je hebt gebruikt.